dinsdag 4 juni 2013

Jumpsuit, Bizzkids 2011 en een beetje van mezelf!

Februari 2013:
 
Het plan: een jumpsuit.
Patroon: nog geen geen.
Dus gezocht op internet en in de Bizzkids van 2011 staat er een in 104. Uiteindelijk heb ik na een lange zoektocht de Bizzkids nog ergens kunnen kopen. Met dank aan de collega van mijn man die hem wel even voor me wilde kopen in zijn dorp en mee naar werk wilde nemen :)
 
De stof is van Hamburger Liebe en komt van Micha's stoffecke. Wat een leuke stoffen zijn dat! Ze hebben tegenwoordig ook Jersey stoffen, deze heb ik nog niet gebruikt maar wil ik wel snel uit gaan proberen!
 
Maart 2013: hij is klaar, behalve de linten: dit doe ik als het lekker weer wordt.
 
Juni 2013: Hoera!! Het wordt zomer dus tijd voor een zomerse outfit! Jumpsuit aan en linten eraan gezet.

Ik heb het patroon verkleind naar maat 98 en van de breedte nog een aardig stuk ingenomen. Ook heb ik een extra roezelstroek boven aan de jumpsuit gemaakt, vond ik net even wat leuker.
Ik heb een lint gebruikt voor de bandjes. Deze heb ik laten kruisen, want ik denk dat hij dan minder snel afzakt tijdens het spelen. 
 
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten