maandag 20 april 2015

Jumpsuit!

Hij is af! Een hèle tijd geleden was ik op zoek naar dit stofje. Ze hadden hem bij de Stoffenkraam en was heel lief voor mij apart gelegd.
Naaien doe ik weer aan de eettafel in plaats van op zolder, anders komt het er helemaal niet meer van met baby!
Het knoopsgatelastiek moet er nog in, maar Femke wilde hem graag al aan! Ik dacht dat ik het nog ergens had liggen, maar kon het zo snel niet meer vinden.

De stof is katoenen stretch, lint rits en paspel allemaal van de stoffenkraam. Als ze het paarse lint volgende keer van een cm. breedte hebben neem ik die mee.
Het handje met 'handmade' heb ik ergens op internet besteld, geen idee meer waar!

Als ze loopt lijkt hij toch aan de achterkant wat te kort, wat vinden jullie? Misschien zet ik er nog wel een elastieken boord aan, aan de onderkant.
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten