donderdag 30 mei 2013

Zomers broekje!

Mijn tweede broekje ooit! Ik maakte hem van een Stenzo katoentje met vlinders en bloemen. Ik gebruikte een patroontje uit de Knippie en paste hem een beetje aan. Wat korter, in plaats van een elastiek in de bovenkant een elastische band (moet nog een lintje door) en aan de onderkant van de pijpen ook een stukje elastische band.
Aan de voorkant zit bij elke pijp een coupenaad. Ik heb express niks doorgestikt, behalve bij de zak. Dat leek me minder mooi bij deze drukke stof.
 
Onderstaande foto maakte ik het eerst. Ze wilde haar 'nagellak' op de foto. Dit had ze stiekem gedaan met een potje gevonden nagellak.....
 
 
Ik krijg nog steeds de foto's niet meer naast elkaar.. Ik zie nu dat ze ook ietwat wazig zijn geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten