zaterdag 11 mei 2013

Zomers jurkje Bizzkids

Ik had al een tijdje mijn oog laten vallen op een Hilco stofje. Verliefd was ik erop. Maar ik vind het vrij dure stof voor een kinderjurkje. Toen ik een aantal koopjes had gescoord bij de Stoffenkraam, mocht ik daarna van mezelf deze stof kopen :)

Het patroontje komt uit een bizzkids. Ik denk uit Bizzkids zomer 2008.

Ze ging het jurkje nog even passen, voordat ik de laatste kleine draadjes en dingetjes weg ging werken en strijken. Gelijk maar foto's van gemaakt! Zo goed als af! Ik vind hem zelf erg leuk geworden.

Zelf zou ik de roezelstrook op de linkerpas iets verder door laten lopen volgende keer. En de armsgaten zou ik ook nog wat wijder maken. Verder vind ik het wel een heel verschil, Hilco katoen of bijvoorbeeld Stenzo. Veel dikker en het valt ook wat stugger. Leuk om het verschil te merken.
Ze wilde hem gelijk niet meer uittrekken!




1 opmerking:

  1. Goed teken dat ze het jurkje niet meer uit wilde doen. Een plaatje zo!! Groet uit de polder.

    BeantwoordenVerwijderen